Немските медии съпоставиха стила на музика и визията на нашата блондинка с тези на американска поп и рок звезда. След представянето ни на Евровизия на 12 май, журналистите от Дюселдорф откриха необичайна прилика между двете изпълнителки.
Победителят в музикалният конкурс тази година е Азербайджан. Песента спечелила сърцата на Европа се казва "Running Scared".
Победителят в музикалният конкурс тази година е Азербайджан. Песента спечелила сърцата на Европа се казва "Running Scared".
Какво се случва зад кулисите на международно състезание от този тип е безспорно любопитно. Сцената, която плени очите на стотици европейци, е била построена в продължение на пет седмици. Това съобщиха организаторите от Дюселдорф. Едва ли има човек, който би подозрял, че всъщност огромната платформа, на която взеха участие 43-мата музиканти от цяла Европа е част от стадион, чийто капацитет е 25 хиляди души. За двата полуфинала и финала през вратите на Esprit Arena са преминали над 75 хиляди човека. Рекорден е и броят на зрителите, които са наблюдавали последната финална вечер на конкурса по телевизията – над 120 милиона.
Несъмнено събитие като Евровизия събира на едно място хиляди туристи и фенове. Чрез атмосферата в залата, знамената на различните страни, нестандартните облекла и химни, които си припяват почитателите, се докосваш до един необикновен свят от култури и ценности.
Как обаче се представи България и каква беше реакцията на публиката в Германия?! Мнозина знаят, че Поли Генова направи истинско светлинно шоу. Това, което остана зад кадър обаче беше факта, че на Арената присъстваха над 400 българи, които скандираха името на певицата преди и след изявата й. Около 20 байряка красяха футболният стадион на немският град. Всички българи в залата бяха на крака и с респект към нашето момиче пяха заедно с нея „На инат”. Такива мигове трудно се описват с думи...те просто трябва да се преживеят.
Един от официалните партньори на събитието беше „МЕТРО Груп” (http://www.metrogroup.de/). Те организираха редица прояви през миналата седмица в Дюселдорф, които зарадваха меломаните. От своя страна пък “МЕТРО Кеш енд Кери България” (http://www.metro.bg/) предостави специални каубойски шапки и знаменца с логото на Евровизия за сънародниците ни решили да подкрепят Поли Генова и екипа й. По този начин аксесоарите допълниха празничната атмосфера на стадиона.
Не успяхме да се класираме за финала на 14 май, но не бяха малко тези, които бяха на мнение, че песента ни заслужаваше да мине напред. Веднага след представянето на блондинката, социалните мрежи буквално „гръмнаха” от коментари и линкове към изпълнението й в Дюселдорф. Младата и амбициозна надежда на българската поп и рок сцена достойно зачеркна всички негативи, които се изговориха и изписаха в последните години за българското участие на Евровизия. Тук можете да видите за какво става дума: http://www.youtube.com/.
Тазгодишното състезание премина под мотото „Послушай сърцето си”. То завладя дотолкова феновете, че те можеха да си закупят флагове, ключодържатели, чаши и тениски с него. Навсякъде из китното градче имаше и трансперанти с призив към Европа да се включи в надпяването. Нещо повече - още от входа на летището в Дюселдорф красиви дървета във формата на ключ сол подготвяха пътниците за едно от най-грандиозните музикални събития на годината.
Тук можете да видите малко снимки от по-интересните и впечатляващи моменти от вторият полуфинал на Евровизия 2011г.:
Снимки – личен архив - „Импулс”
Няма коментари:
Публикуване на коментар