Актрисата не може да приеме факта, че компаниите залагат в мениджмънта си на 20-годишни, вместо на зрели жени. Явно тя иска да стане отново рекламно лице на някой известен бранд, но все още не й се отдава такава възможност.
Според Терон, жените на 40 години са в разцвета на силите си. Ето защо блондинката критикува козметичните компании, че предпочитат по-млади девойки за рекламите си.
В интервю за онлайн изданието за мода "WWD" актрисата признава: "Това е смешно, че изграждаме света на красотата по образа на 20-годишните, след като те нямат и понятие за същността на живота. Te трябва да са имали няколко връзки, да са усетили трудностите, да растат и да се чувстват добре в тяхната си кожа, да се почувстват значими. Не заради мъжа, с който са, а заради самите себе си. Това е нещо много красиво."
"Мисля, че хората искат да разкарат жените на 40-те, а те са в разцвета на силите си тогава. Обществото ги счита за умряло цвете. А мъжете са като скъпи вина - с годините стават по-добри. Много е погрешно всичко. Мисля, че жените намират сила, мощ на средна възраст, както на сексуално, така и на чисто емоционално ниво.", допълва половинката на Шон Пен.
Южноафриканката имаше дългогодишно партньорство с "Christian Dior", но след като трябваше да напълнее и да подстриже косата си за няколко филма, те прекратиха работните си отношения. По нейните думи, дизайнерите се срамували от промените във външния й вид.
"Мога да го кажа сега. Почти на 40 съм, работила съм с много дизайнерски къщи и много хора от този бранш. Има много, много малко марки, които ще са достатъчно смели да се върнат една крачка назад и да не се опитват да контролират това, което се нарича "красиво",", казва още Терон, която не крие, че се чувства наистина щастлива на този етап от живота си.
Снимка - https://www.facebook.com/
Няма коментари:
Публикуване на коментар