Изпълнителят и продуцент съобщи лично новината в социалните мрежи. Той вярва, че бранда ще се наложи като най-добрата марка за дънки на 21-ви век.
Pharrell си е партнирал с дизайнерите от "G-Star Raw" за реализирането на проекта му "Raw for the Oceans" през 2014-та. Тогава с общи усилия събраха рециклирани пластмасови бутилки от океана и направиха дънкова колекция под лейбъла на музиканта "Bionic Yarn".
""G-Star" е независима, мислеща и вървяща напред компания. Аз вярвам, че те ще наложат окончателно марката дънки на 21-ви век. Очаквам с нетърпение да бъда част от тази мисия и да създавам бъдещето на "G-Star".", каза в свое изявление Williams.
Звездата ще помага във всичко - от проектирането до рекламирането и бизнес стратегиите на бранда. Главният маркетингов шеф на марката е категоричен, че певеца е чудесно попълнение във фирмата.
"Работела съм с Pharrell Williams и бихме искали да продължим да пробваме нови неща и да му позволим да прокара граници във всички аспекти на нашия бизнес - от идеи за създаването на нов продукт и нови визии до създаване на нови опитности и преживявания. Ние наистина се вълнуваме и приветстваме Pharrell в "G-Star" и сме готови заедно да подновим имиджа на марката.", споделя още Thecla Shaeffer.
Самият американец разкри добрата вест в "Instagram" преди ден. Той качи снимка, на която се вижда, че е обграден от дънкови облекла, а текстът под нея гласеше: "На върха на моят бизнес. Считано от днес съм горд съсобственик на GSTARRAW".".
42-годишният талант планира да използва новата си позиция, за да разшири дейността и на "Bionic Yarn". Williams отдавна е привлечен от модата и не веднъж е бил рекламно лице на много известни компании. Той още е съосновател на марките за улични облекла "Billionaire Boys Club" и "Ice Cream". Преди това е работел и с луксозния бранд "Louis Vuitton", "Uniqlo" и "Adidas".
Снимка - https://www.facebook.com/
Няма коментари:
Публикуване на коментар