вторник, 8 януари 2019 г.

Robbie Williams замени цигарите с моливи

Изпълнителят се бори с вредният си навик от известно време насам. Той е намерил заместител на никотина с друг вид изкуство, което му помага да стои настрана от цигарите.
По време на живо включване в социалната мрежа "Instagram" самият Robbie заявява: "Просто оцветявам. Това е добре, защото има нещо, над което се концентрирам. Изкуството е добро за моя ум.".

Певецът има три деца със съпругата си Ayda Field. Въпреки щастливото си семейство той не крие, че този вреден навик му отнема доста усилия. В следствие на него той получил паник атаки. 

Williams насърчава всеки, който също като него се опитва да откаже тютюна. "Всеки, който иска да откаже цигарите като мен - давайте. Борбата е реална. Бях добре за около седмица, след което се сринах. За час и половина получих пристъп, паник атаки, бях преуморен. Трябваше да изляза от къщата, за да се поуспокоя малко.", признава още британеца.

44-годишният музикален идол пробвал да откаже цигарите преди шест години, когато се родило първия му син. През 2016-та обаче се завърнал към смъртоносния порок. В края на изминалата година Robbie се зарече, че една от целите, който си поставя за 2019-та е именно да откаже цигарите, защото иска да е жив и да вижда как растат децата му. Разбира се, има неща, които го плашат като например страничните ефекти от тази битка. 

На 1-ви януари звездата заяви категорично: "Отказвам цигарите! Някой иска ли да се присъедини към мен? Аз съм наистина уплашен от това да не кача килограми. Ужасявам се дори при мисълта за този факт. Това, което е по-важно и е от значение е да съм около децата си.". 


Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: