четвъртък, 4 май 2017 г.

Taylor Swift работи по нов проект

Изпълнителката пише и записва нови песни в Nashville. Работи денонощно през последните няколко месеца и няма търпение да завърши новото си LP.
Taylor прекарва всяка свободна минута в студиото. Близък до певицата разкри пред "E! News" следното: "Тя пише и записва новият си албум през последните месеци. Почти денонощно работи и скоро ще го обяви.". 

Красавицата е изключително развълнувана от всичко случващо се около нея и с нетърпение чака момента, в който ще покаже на феновете си творението си. Новината идва малко след като приятелят й Ed Sheeran загатна, че тя може да издаде нов албум в края на 2017-та.

Музикантът заяви: "Taylor Swift най-вероятно няма да направи нищо ново до края на тази година. Коледа е най-мъдрото решение да пуснеш диск, защото всички купуват хиляди неща по него време.".

Освен това Ed припомни как преди време се появиха песни на Swift преди да бъдат включени в някоя от нейните компилации. Ето защо сега тя ще работи върху авторското право. 

"Тя никога повече няма да прати на някого нова песен. Не. Аз ги чух, но съм с нея. Помня, когато направих песен с нея за албума й, тогава бях в San Francisco. Изпратиха някой с заключено куфарче и iPad и така тази песен се разпространи из целия щат. Попитаха  ме дали ми харесва парчето, след което ни го върнаха.", призна още британеца.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: