понеделник, 1 май 2017 г.

Snoop Dogg мечтае за купон с David Beckham и Simon Cowell

Рапърът призна, че иска да прекара един уикенд с бившият футболист и създателят на "X Factor". Освен партито той планира и да работи по съвместни проекти с тях.
Snoop е известен с откровеността си и това, че не крие какво желае. Най-новата му мечта е свързана с популярните мъжаги. Въпреки че самата Victoria не била толкова впечатлена от идеята на музиканта, когато се запознали преди десетина години, то мисълта за колаборация все още е в главата на хип-хоп легендата.

45-годишният изпълнител разкри за вестник "Daily Star Sunday": "Ще е готино ако аз, David и Simon отидем във Вегас за един уикенд. Знам, че преди години съпругата на Beckham не беше много щастлива, че искам той да купонясва с мен. Сигурно е вярвала на всичко, което се пише и говори за мен.".

Cordozar Broadus Jr., както е истинското му име, сподели, че с госпожа Пош са приятели в момента. Това е причината чернокожият талант да счита, че тя ще позволи на половинката си да се позабавлява в Лас Вегас. Dogg е обещал, че ще се наслаждават на мъжката си компания и няма да канят други жени, защото и тримата са семейни. "Сега сме приятели с Victoria. Убеден съм, че ще остави David да се позабавлява. Няма да има момичета или нещо от сорта. Всички си имаме семейства вече.", категоричен е рапъра.

Освен купона американецът обмисля да работи по различни проекти с тях. Например с бившият спортист иска да създадат марка кецове и би помогнал на Cowell да открият заедно следващата хип-хоп звезда. "Хората си мислят, че се шегувам. Аз наистина искам да работя с моя човек David и Simon Cowell. По време на един обяд казах на David, че искам да направя серия от спортни обувки с него и съм сигурен, че със Simon можем да намерим истинска хип-хоп звезда в "X Factor". И двамата са лоши британци и искам да работя с тях.", каза още певеца.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: