петък, 20 октомври 2017 г.

Nicole Scherzinger се чувства "самотна"

Изпълнителката призна, че поставянето на кариерата й на първо място в нейният живот я довело до тази самота. Тя трудно балансира между личният живот и професията си.
39-годишната дама споделя, че в днешно време не е лесно да съчетаваш забързана кариера с личния си живот. Като съдия в "X Factor" в британското шоу тя разкрива, че това живота ти да минава по пътищата я прави отчаяна в един момент.

Nicole казва: "Всеки, който е успешен, в това, което прави, прави компромиси и жертви. То е като жонглиране и уцелване на златната среда. Аз абсолютно изпуснах доста неща в живота си. Трудно е, нямам намерение да лъжа. Чувствам се самотна. Винаги съм на път. Винаги съм сама. Мисля, че всеки в тази индустрия е самотен.".

Красавицата е обвързана с нашият тенисист Григор Димитров, но двамата не са засичани заедно от юли месец. Това доведе до множество спекулации и дори до слухове, че влюбените са разделени.

Сега българинът е фокусиран над представянето си в Австрия. Той написа в социалните мрежи: "Не бих могъл да загубя от по-голям джентълмен на и извън корта. Хуан, поздравления... Игра великолепно през цялата година, проведе доста битки и ти желая късмет за остатъка от сезона. За съжаление днес трябваше да се боря повече и да дам повече от себе си. Но повтарям, че Хуан напълно заслужава успеха. В Стокхолм не се получи, но пък тук във Виена съм за първи път и смятам, че имам добри шансове титла или минимум 7-мо място в #ATP още следващата седмица.".

Певицата е благодарна за подкрепата на близките и приятелите си, които я насочват, че върви в правилната посока. Пред вестник "Daily Star Sunday" тя заявява следното: "Бих казала, че колкото повече остаряваш, толкова по-трудно става да балансираш. Времето е всичко. Когато нещата са подредени всичко е по-лесно. Винаги се налагат жертви и трябва да прецениш за кое си струва и за кое не. Аз съм много духовна. Това, което ме насочва е моята цел. Всичко се върти около времето и целта ми. Имам страхотно обкръжение и подкрепа. Подбрана група от приятели - не са много, но са качествени. Винаги съм била по-интровертна. Да имаш благодарно сърце е от съществено значение.".

Scherzinger спомена, че славата не се отразявала добре върху интимните й отношения и това била причината да не създаде семейство на този етап. "Връзките страдат. Погледнете ме. Аз не съм омъжена, нито пък имам деца все още.", категорична е американката.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: