четвъртък, 20 април 2017 г.

Bono: Наскоро се научих да пея

Рокаджията направи разтърсващо признание. Той вярва, че в последно време е станал по-добър певец, отколкото е бил преди 30 години.
56-годишният изпълнител разкри, че макар гласът му да е разпознаваем от стотици фенове по целия свят, е открил способността си да пее чак на репетициите на бандата си.

През 1987-ма излезе петият студиен албум на "U2", който беше озаглавен "The Joshua Tree". Това е причината ирландците да се съберат и да свирят усилено, защото искат да зарадват почитателите си с няколко специални концерта.

Bono гостува в сутрешното шоу на Chris Evans, където каза следното: "Бях свикнал да пиша песни, които не мога да изпея. Понякога това беше нормално, защото напрежението да завърша дадено парче беше по-силно и беше част от драмата. Щях да проваля всичко и затова напуснах "Red Hill Mining Town". От него момент нататък вярвате или не пея малко по-добре или поне съм се научил как да го правя. Аз виках доста, защото бях повлиян от пънк и рок културата.".

Говорейки за проекта, в който звездата не взема участие, той признава, че първоначално се е надявал вокалите да бъдат изпълнени от Joe Cocker. "В главата ми винаги съм се надявал, че Joe Cocker ще ги изпее. И винаги съм се преструвал да пея като него, но той има много свои песни.", споделя още музиканта. 

Той не скри, че се е разочаровал, когато се е наложило да репетира и да пее парчета от "The Joshua Tree". Paul Hewson, както е истинското му име, бил изненадан колко актуални са все още темите, за които се разправя в тях.

За радио "BBC Radio 2" певецът допълни, че колегите му обичат да репетират. "Аз не съм много добър в репетициите за разлика от тях. Онзи ден отидох и изпях неща от "The Joshua Tree" за първи път от 30 години насам. Беше странно преживяване. Бях изненадан от това как звучаха песните и колко общо имат с това, което се случва сега по света. Изглежда има връзка и все още са подходящи за слушане.", заяви Bono.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: