вторник, 4 април 2017 г.

Melanie Griffith: Надявам се, че сега изглеждам нормално

Актрисата разкри, че последните седем години от живота си е посветила на козметичните процедури, защото желанието й е да придобие по-естествена красота.
59-годишната дама, която бе омъжена за Antonio Banderas, е направила първата си корекция преди 20 години. След това тя се е подлагала на много процедури за подмладяване, изглаждане на бръчките, запълване на устните с филъри, инжекции и т.н.

Тя признава, че е изглеждала добре докато в един момент не започнала да получава негативни коментари по свой адрес. Това я накарало да се подложи на интервенции, при които се разтварят продуктите на лицето й. По този начин Melaniе считала, че ще си върне обратно стария облик.

В интервю за списание "Porter" тя казва: "Преди седем години започнах да си слагам инжекции. Сега в последните две-три години съм на етап разтварянето на пълнежа. Това отнема време. Не го забелязвах до момента, в който хората си казваха: "Господи, какво е направила?". Бях наранена, ходих на различни доктори, те започнаха да премахват всички тези боклуци. Бях си сложила дори в устата. Ужасно е. Надявам се, че изглеждам по-добре сега.".

Griffith беше известна с големите си устни. Истината обаче е, че е направила алергична реакция към поставеното й вещество. "Някой постави това нелепо нещо и мисля, че бях алергична към него.", допълва звездата.

Освен козметичните неволи американката се бори и със зависимостта си от алкохол и наркотици. Тя влезе в клиника за първи път през 1988-ма, когато и спечели "Златен глобус" за "Working Girl". 

Въпреки лошите си навици блондинката е категорична, че винаги е била добра майка. "Аз бях напълно функционираща майка. Не съм била пияна на земята или пък да съм в безсъзнание. Винаги съм била до децата си. Те бяха привилегировани. Давах най-доброто от себе си и ще продължа да го правя. Разбира се, провалях се.", споделя още настойника на Dakota Johnson, Stella Banderas и Alexander Bauer. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: