сряда, 19 април 2017 г.

Julia Roberts е най-красивата жена

Според проучване на списание "People" именно актрисата е "Най-красивата жена на света" за 2017-та. Самата Julia се чувства поласкана от признанието.
49-годишната дама, която печели отличието за пети път, се пошегува, че ще си го подели с приятелката си George Clooney. Той от своя страна два пъти е оглавявал надпреварата "Най-секси мъж" на същото издание.

Roberts заяви: "Поласкана съм. Ще спомена този факт в моята коледна картичка със семейство Clooney тази година.".

Въпреки ролята в "Pretty Woman" актрисата, не крие, че в началото на кариерата си се е чувствала неудобно, когато са й правили комплименти за външия й вид. 

Julia, която има две деца на 12 и 9 години от съпруга си Danny Moder, оглави класацията през 1991-ва, когато е била едва на 23. Година по-късно се е снимала в известният филм. Когато се връща назад тя признава, че не е очаквала лентата да промени по такъв драстичен начин живота й. "Хората казват, че когато "Pretty Woman" e излязъл е променил живота ми. Това стана нещо като шега, но истината е, че аз не бях в града, когато филма се появи. Аз работех по друг филм в едно малко градче, той се казваше "Star Wars". Спомням си, когато четох, че филма е в кината и е събрал много приходи. Чудех се дали това са много пари, дали е добре. Нямах представа.", споделя красавицата.

Тя допълва, че на този етап се чувства наистина щастлива. "Всеки ден, когато мъжът ми прекрачи прага на дома е като един повтарящ се сън. Аз съм като омагьосана и си казвам: "О, той се върна.".", издаде още американката.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: