вторник, 14 декември 2010 г.

"Music quiz" - бр. 5 - Дени от "Extremum"

 
Тя е вокал и басист на група Extremum”. С песента им „Fly again” преди няколко години кандидатстват в конкурса на БНТ - българската Евровизия. Тя е записала песен и с цигуларките от квартета „Стрингс“. Тя се занимава повече от десет години с музика. Тя е щастлива съпруга и майка. Тя е Младенка Грудева - Дени.
1. Опиши се с три думи/предмета по твой избор?
    Дени: Ха-ха- Чувства, буря, мечта.

2. Как и кога започна да се занимаваш с музика?
   Дени:  Занимавам се с музика от много малка- хорове, вокални групи….,но по-точно на 4-ри години започнах да свиря на акордеон. По-късно зашърших СУ „Св. Кл. Охридски“, специалност- музика. С групата свиря от 98г.

3. Трудно ли се „пробива” с музика у нас? С какви трудности се сблъска ти?

 Дени: С музика -да, с пари -не . Трудности….- нямам познати в радио и телевизия, за да ме промотират. Ставало е в единични случаи, но ни липсва постоянно присъствие по медиите, за да познават хората. Другото е, че няма култура за слушане на музика и ходене по концерти и клубове. Ако не дойдат приятели да те слушат, няма кой. Говоря за БГ рок групите. Незнам- може дълго да се говори на тази тема.

4. Какво/кой те вдъхновява?
    Дени: Вдъхновява ме Бога, семейството ми, приятелите, групите, които слушам.

5. Защо избра да останеш и да твориш в България?
    Дени: Защото, искам да видя нещата да се случват тук и да участвам в промяната.

6. Какво е за теб музиката...?   Дени:
Една голяма любов!
7. Кой е любимият ти стил музика? Защо?
    Дени: Определено рок. Най-много ми пасна, след като през годините преминах през всички други стилове.

8. Лесно ли се пише текст на песен?
   Дени: За някои сигурно е лесно. За мен не- не ми е силна дарба. Опитвам се  да се развивам и да описвам нещата в мен и извън мен по най-добрия начин.

9. Имат ли шанс младите хора, да се реализират у нас, според теб? Какво би ги посъветвала?
     Дени: В момента наистина е трудно да се развиеш и реализираш тук, но нека не спираме да опитваме и да вярваме, че България ще е дори по-добро място за живеене от други места по света.

10. За повече информация на феновете, остави акаунт в соц. мрежи /myspace, twitter, facebook/ или дай линк към някоя твоя авторска песен :) 
     
http://www.myspace.com/extremumbg
http://www.youtube.com/extremumtv
http://www.ourstage.com/fanclub/extremum
http://www.facebook.com/pages/Extremum/71221440914



Снимки - личен архив - Дени

Няма коментари: