петък, 17 декември 2010 г.

"Music quiz" - бр. 6 - DJ Marten


Той е млад, талантлив, музикален. Може да ви е познат от телевизионния екран или от радио ефира. За момента, той е един от най-добрите фънки DJ- и у нас. Той е DJ Мартен, характерен с интересните си татуировки и любовта към фънки, соул, джаз звученето.

1. Опиши се с три думи/предмета по твой избор?
DJ Marten: Позитивен, Търсещ, Музикален.

2. Какво те накара да започнеш, да се занимаваш с музика?
DJ Marten: Винаги съм слушал много музика. Винаги съм и обръщал повече внимание, отколкото другите :) Баща ми още от малък ми пускаше неща, които оформиха моите любими стилове и изпълнители. Започнах активно да се интересувам някъде на 12-13 години.


3. Кой е любимият ти стил музика, който предимно пускаш на партита? Защо?
DJ Marten: Много любими стилове. Мога да кажа, че почти във всеки стил имам фаворит. Най-много Фънк, Диско и новите влияния на тези стилове. Точно това и пускам в клубовете. Много Фън(к) и много Диско :)

4. Бил си ТВ и радио-водещ, това помага ли ти сега като DJ?
DJ Marten: Разбира се. Помага ми много в контакта с публиката. А и се запознах със много готини хора от музикалния и ТВ бизнес покрай воденето.
5. Какво или кой те вдъхновява?
DJ Marten: Вдъхновяват ме нещата, който могат да ме развълнуват, както позитивно така и негативно (за съжаление), но дори и в лошите случки можеш да намериш, най-малкото мотивация да продължиш напред.


6. Всеки ли може да миксира, според теб? Какво е необходимо, за бъдеш добър DJ?

DJ Marten: Да миксираш далеч не е най-важното. Това е техническата част, която разбира се е много хубаво да владееш. Отношението и индивидуалността са най-важни. Трябва да уважаваш музиката и да харесваш това, което правиш. Трябва да си искрен с публиката и това, което искаш да им пуснеш. Така, според мен, ставаш наистина някой, който се отличава от другите.

7. Какво е за теб музиката....? 
DJ Marten: Почти всичко :)

8. Защо избра да останеш в България и да твориш тук?
DJ Marten: Не беше избор, а по-скоро липсата на такъв :)

9. Какво би казал на млади хора, които искат да се занимават с музика, но не виждат реализация у нас?
DJ Marten: Да се пробват, ако могат, навън. Но ако трябва да бъда идеалист, ще им кажа- да останат тук. България има нужда от младите, отворени, готини хора. Тези, след които другите по улицата се обръщат. Трудно е, но никой не ни е казал, че ще е лесно.

10. За повече информация на феновете, остави акаунт в соц. мрежи /myspace, twitter, facebook/ или дай линк към някой твой сет :)
DJ Marten: Винаги :)
http://www.soundcloud.com/djmarten



Снимки - личен архив - Мартен

Няма коментари: