понеделник, 27 август 2012 г.

Florence Welch си взема почивка от музиката

Напрежението около новия албум на The Florence and the Machine си е оказало влияние върху фронтмена на бандата. Певицата смята да си даде почивка около година.
Информацията е подтвърдена от звукозаписната компания на изпълнителката. По думите на агенцията, Флорънс ще се оттегли от шоубизнеса за известен период от време и скоро едва ли ще издаде нов проект. 

Въпреки успехите на групата във Великобритания, вокала е решил да се отдаде на заслужен релакс минимум 12 месеца.  
"Има голям план - да си вземе една година почивка. Звукозаписната компания не ни претиска със срок за следващия албум. Казаха ми, че може да се наслаждавам на свободното си време толкова дълго, колкото искам.", обяснява певицата.

Най-вероятно тя ще се възползва да се завърти наоколо източен Лондон.
25-годишната дама споделя пред списание "Style": "Никой не ме забелязва в Лондон. Мисля, че това е така, защото аз не звездея, когато изляза навън. Хората очакват от мен да бъда силна и едва ли не да бъда като Батман с перелина на гърба си, но аз съм доста тиха наистина. Обичам да играя "битник сафари". Харесва ми да се разхождам, гледайки дрехите на другите. Това е като да разгледаш скъпи бутици или магазини с ежедневна, младежка мода, която например може да носиш в колежа." 
  

Снимка -  http://www.zimbio.com/

Няма коментари: