вторник, 25 септември 2012 г.

Дейвид Спейд е опериран от херния

Актьорът се възстановява, след като претърпя операция за двойна херния. Той разбира, че нещо не е наред със здравето му по време на снимки. 
48-годишният артист отива на преглед след оплакванията си, че има болки в корема. Така звездата е приета в болница за спешна медицинска помощ. 

Спейд споделя на американския телевизионен водещ Джей Лено следното "Това не е най-секси историята, но се оказа, че имах двойна херния. По време на снимките на комедията "Grown Ups", чието продължение снехме това лято, изведнъж се обърнах под звуците на музиката, но почувствах, че нещо стана. Имах подутини и натъртвания в областта на слабините, но ме беше страх да отида на лекар, защото трябва да си славя панталоните. Но все пак отидох там и ми казаха "Имате херния тук, имате херния там. Трябва да се оперирате.""

Актьорът признава, че е бил шокиран, когато се събужда след операцията и разбира, че половините му органи са обръснати. Освен това го очаквала и друга изненада. е знаех, чия работа е това. На стажант може би. Питах го дали е било необходимо. Те не ми отговориха и аз станах. След това те дойдоха и ме питаха дали знам какво е катетър. Той помагал за уринирането след операция. Върнах го на мястото му и така се прибрах вкъщи."


                                                                                Снимка -  http://www.zimbio.com/

Няма коментари: