сряда, 13 февруари 2013 г.

Alexandra Burke работи по госпъл албум

Певицата, която в момента работи по третия си албум в Лондон, иска той да има "госпъл звучене".
Александра Бърк, която стана популярна с изпълнението си на "Hallelujah", записва в нейното домашно студио в Лондон, но често лети и до САЩ. По този начин тя иска да се върне към корените на модерната музика и вдъхновението от нея.

Певицата даде ексклузивно интервю пред "BANG Showbiz" и обясни: "Не знам как достигнах дотук. Всякаш беше вчера, когато спечелих "X Factor". Искам да покажа, че се развивам като млада жена. Искам да се върна обратно към хората, които са направили музика, Арета Франклин, Били Холидей. Този духовен звук наистина ме привлича. Нашето поколение и хората, които са по-млади не знаят откъде започва тази музика, защото никой не ги е научил на това.".

На 24-годишната изпълнителка й помага майка й певицата Мелиса Бел. Тя я напътства в работата й в студиото и й дава съвети за това каква музика да слуша. 
 
Тя допълва: "Майка ми ме научи на всичко, което трябва да знаем до този ден. Тя погледна телефона ми онзи ден и каза: "Защо Уитни Хюстън не е на телефона ти?". Майка ми е гений и аз не го казвам, защото ми е майка, а защото мисля, че тя е наистина вдъхновяваща жена, от която мога да се уча много и не го казвам често понеже тя не иска да говори за това, но е истина. Ако мога да бъда поне половината от нея, ще съм щастлива."


                                                                                 Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: