четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Barbra Streisand: Жените не трябва да търсят любовта

По мнението на актрисата самотните жени не трябва активно да търсят романтика, а да чакат тя сама да ги намери.
Дамата, която от 15 години е омъжена за актьора Джеймс Бролин, споделя, че самата тя е срещнала любовта, когато е оставила нещата да се случат естествено.

В интервю за вестник "The Independent" Барбара обясни следното: "Те не трябва да се оглеждат. Аз не оглеждах, когато видях моят съпруг за първи път. Понякога любовта идва, когато не се опитвате толкова настъпателно. Мисля, че така се случи с нас.''

70-годишната актриса, преди беше женена за актьора Елиът Гулд, от когото има един син. Тя си спомня, че в началото, когато е започвала да излиза със сегашния си съпруг е била доста нервна, но бързо е преудоляла това чувство. 


"Аз довършвах последния си филм, когато трябваше да се срещна с Джим. Бях нощна смяна, защото обичам да работя в малките часове на нощта и казах на моите редактори, че ще отида на една вечеря и ще се върна, за да си довърша работата. Мисля, че и той се е чувствал по същия начин - чудел се е какво прави. Разбирахме се страхотно и си говорихме за архитектура и взаимоотношения. Той каза: "Ще те отведа у дома", аз казах: "Аз трябва да се върна на работа". "Не", казва той, "Ще те взема у нас". И това беше всичко.'', разкрива още Streisand. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: