вторник, 21 май 2013 г.

Джесика Частейн: Модата ми дава увереност

Актрисата разкри, че когато открива света на модата се е превърнала от срамежлив тинейджър в по-смела и зряла дама.
Красавицата на Холивуд признава, че като е била малка са й се подигравали за външния й вид. Тя споделя пред френското списание "Madame Figaro": 
"Аз израснах в Сакраменто в Северна Калифорния. Хората се дразниха от цвета на косата ми и луничките ми. Копнеех да имам руса, къдрава коса и тен като "истинско" момиче от Калифорния. Модата ми помогна да се приема, да изразя креативността си по друг начин. По това време започнах да чета Vogue, подстригах се късо, започнах да нося каубойски ботуши и да експериментирам с различни визии, за да покажа, че съм мъжкарана."

36-годишната звезда в момента е рекламно лице на Yves Saint Laurent и по-специално на аромата Manifesto. Джесика винаги е била почитател на тази марка и е изключително развълнувана, че може да е част от нейната кампания.

Актрисата признава, че обича парфюмите им и откакто е в гимназията ги използва.
''Леля ми подари Opium, а в шишенцето имаше няколко останали капки. Чувствах се много обаятелна и като голям човек, когато се пръсках с него.", добавя още американката. 




Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: