петък, 1 март 2013 г.

J.Lo: Приятелките ми са безценни

Певицата е доволна от факта, че без значение какво се случва нейните дружки са винаги до нея и в радостните и в трудните мигове в живота.
Изпълнителката, която активно се изявява и като актриса в последно време наистина оценява взаимоотношенията, които има с приятелките си. 

Тя споделя пред списание "Glam Belleza Latina" следното: "О, Боже мой, моите приятелки са всичко за мен. Те празнуват с мен, те плачат с мен, те ме подкрепят, когато е нужно. Те се смеят с мен. Те означават много за мен. Те просто са винаги там и това е безценно."

В интервюто жената, която е считана за една от най-секси и красиви дами в света, е на мнение, че физическата привлекателност не прави някого интересен като личност.

Джен допълва: "Хората ме хвалят, че изглеждам добре. Могат да си мислят, каквото искат.  За да си интересен се изискват много качества."

Латино дивата признава, че не обича да се слива с тълпата и набляга върху индивидуалността си. "Аз съм уверена. Това не означава, че нямам лоши моменти. Но трябва да знаеш стойността на индивидуалността си - че имаш нещо специално, което можеш да предложиш, което никой друг няма.",
казва още Лопес. 


Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: