сряда, 17 август 2011 г.

Приятелите на Селена мразели Джъстин

Младата изпълнителка сложи край на звездният романс съвсем скоро. Сега тя се чувствала изключително щастлива.
Въпреки слуховете за това дали Джъстин Бийбър е все още със Селена Гомез, наскоро стана ясно, че девойката е сложила край на взаимоотношенията им. 19-годишната певица заяви пред медиите, че никога повече през живота си няма да се променя заради момче.

"Не бях себе си за една година. Мисля, че това ме унищожи. Винаги се опитвах да бъда перфектна заради него. Загубих себе си, обличах се постоянно добре, той никога не ме е виждал с клинове, а аз толкова ги обичам. Винаги се държах подобаващо, ходихме на местата, които той предпочита. Имаше момент, в който не се усмихвах, не се смеех, нито танцувах, както по принцип правя. Когато всичко свърши не знаех къде се намирам, но бях щастлива."

Освен това всестранно развитата госпожица споделя, че всички нейни приятели и роднини са недолюбвали 17-годишният поп певец. Селена се е опитвала да не слуша нещата, които й говорили за него. В момента американката твърди, че е по-силна от когато и да било и че занапред ще бъде себе си.


Снимка - http://www.google.bg/

Няма коментари: