четвъртък, 12 декември 2013 г.

Oprah Winfrey: Щастлива съм, че нямам деца

Журналистката е имала син, който е починал. Дамата счита, че ако е имала още деца, то те със сигурност щели да станат жертви на успехите й.

Опра ражда единственото си дете, когато е била едва на 14. Тя е живяла години наред под сексуално насилие. Това е и причината за ранната й бременност. Няколко седмици, след раждането обаче момченцето почива. 

Известната журналистка смята, че ако е имала още деца това със сигурност щяло да им се отрази зле. Тя споделя пред сп. "The Hollywood Reporter": "Ако имах деца, те щяха да ме мразят. Те щяха да правят сравнение с шоуто ми, в което се говори за мен. Някой в живота ми щеше да страда и най-вероятно щяха да са те."

Winfrey и актрисата Gayle King били приятелки от детството. Чернокожата дама била по-амбициозната от двете и си спомня с усмивка за това време. Тя разказва: "Gayle сега е майка на две деца. Тя беше от онези момичета, които в училище си пишеше името и имената на деца си. Докато тя имаше тези мечти, аз си мечтах да бъда Martin Luther King.''

59-годишната звезда заговори за първи път за тежкото си детство през 2011-та. "Да забременееш е резултат от лош избор, когато нямаш граници. Бях сексуално малтретирана от 9-годишна. Когато бебето почина, аз знаех, че това е моят втори шанс.", допълва още водещата.





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: