вторник, 31 декември 2013 г.

Scarlett Johansson става режисьор

Актрисата вече е откупила правата на няколко книги и има голямо желание да се изявява като режисьор. Тя вече дебютира като певица, а сега мисли да си почине от киното и да застане зад кадър.

Красавицата вече има няколко планирани проекта. Разбира се, това ще се случи след като се откаже от професията си на актриса, застане зад камерата и влезе в ролята на режисьор. Дамата иска да реализира свои собствени филми. 

Тя казва: "Искам да се пробвам в режисурата и аз ще го направя в даден момент. Вече съм закупила правата за някои книги. В такъв период от живота си съм, в който съм сигурна какво правя и се интересувам от толкова много и различни неща. Обичам изкуството, галериите и музиката."

Преди амбициите за директор на продукции обаче Скарлет иска да се завърне към музиката и е създала женската банда "The One and Only Singles". Групата е вдъхновена от старата американска рок формация "The Go-Gos". Йохансон, която издаде соловия си албум "Anywhere I Lay My Head" през 2009-та, иска и се нуждае да разнообрази живота си като артист. Тя не иска да се ограничава само като актриса, а иска да експериментира и в други сфери на изкуството.

29-годишната звезда допълва: "Създадох женска група. Това е било винаги нещото, което много съм обичала. Толкова различни интереси имам и те са в мен още от малка. Бях свикнала да ходя до Greenwich Village по времето, когато не беше толкова модерно и хубаво. Обикалях библиотеките и театрите, след което станах актриса. Единствено съжалявам, че не съм ходила в колеж. Причината, поради която живея в Ню Йорк, далеч от Холивуд, е защото искам да съм в града и да чувствам атмосферата му."



Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: