сряда, 11 декември 2013 г.

Snoop Dogg записа песен с Еди Мърфи

След като по-рано тази година актьора се завърна след 20-годишно отсъствие от музикалната сцена и издаде нов албум, сега той записа песен с легендарният певец.

Snoop винаги е твърдял, че Мърфи за него е един от идолите му. Снощи в шоуто на Queen Latifah той разкри, че Еди искал да работят заедно. Това оставило в безмълвие рапъра, който има доста дуети зад гърба си.

Изпълнителят обясни: "Аз съм роден през 70-те години. Израснал съм през 80-те и Еди Мърфи беше най-великият артист на света за нас. Всичко, което правеше беше успешно - филмите, комедиите, всичко. Когато бяхме в кафето и имах реална възможност да реализирам проект с него бях толкова развълнуван, но не можех да му го покажа."

Рапърът признава, че когато е започнала работата по песента, му е било изключително трудно да не се държи като луд фен. 

"Ние записахме реге парче. Казва се "Red Light". Заснехме видеото и пуснахме сингъла. Той искаше да го направим. Звънна ми и ме покани в тях. Тогава ми отвя главата. Казах си "Аз съм с къщата на Еди Мърфи". Исках да снимам и да правя всичко, което един фен би сторил. Тогава си казах "Аз съм Snoop Dogg, трябва да се успокоя."", допълни още хип-хоп звездата.

Ето го и клипа към колаборацията: http://www.youtube.com/.




Няма коментари: