понеделник, 2 декември 2013 г.

Pharrell Williams пише песни под душа

Музикантът не крие, че най-голямото си вдъхновение получава в банята или по време на полет. Шумовете му помагали да се фокусира и влияели на творческото му настроение. 

Pharrell обясни пред сп. "The Times" следното: "Това е сензорна нищета. Ушите ти са заети постоянно със звука на водата и това позволява на умът ти да е свободен. Същото е, когато съм в самолета със звука "шшшшшшш" на въздуха. Това, което следва е или текст или мелодия, които просто идват в мен."

40-годишният певец сравнява творчеството си с ''мисловните експерименти'' на Айнщайн и Leonardo Da Vinci. Той споделя, че голяма част от хип-хоп артистите също практикуват този метод.

Изпълнителят се шегува: "Наричаме го "подслушване". Когато Джей Зи слуша музика започва да си мънка нещо. Той обаче има 16 бара и то благодарение на гръцката философия."

Williams, който работи успешно с Robin Thicke и Бритни Спиърс, смята, че неговата съдба е била да стане известен, защото популярния продуцент Теди Райли мести студиото си в родния град на рапъра, когато е бил едва на 17. 

"Осъзнах, че това е знак от съдбата. Студиото му беше на пет минути от моето училище. Не в годината, когато съм се родил или когато съм станал на 30, а във формиращите ми години. Всичко в живота ми е ставало така. През цялото време съм търсел решения до момента, когато се обърнах назад и видях, че няма случайни неща. Знам, че Бог ми е дал подарък. Ако не вярваш в Бог или пък вярваш във вселената, този дар ти е благодарение на математиката. Всичко е строго изчислено.", допълва още Pharrell.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: