петък, 23 септември 2016 г.

Kate Winslet иска да е ментор на млади актриси

Британката се стреми да подражава на Emma Thompson като напътства по-младите жени в тънкостите на професията. Winslet играе в различни постановки от тинейджърка и знае добре с какви предизвикателства ще се сблъскат дамите днес.
57-годишната актриса също е взела Kate под крилото си, когато заедно работели в "Sense and Sensibility". По този начин блондинката намерила своя път в Холивуд.

Сега 40-годишната звезда иска да последва стъпките на ментора си и да обучава по-млади жени. "Чувствам, че сега е времето за това. Опитът, който съм натрупала, който е страхотен, време е да бъда такава, каквато Emma беше за мен. Тя беше на 36, аз на 19. Бях млада, слаба и ужасна. Тя ме грабна и каза, че ще ме наблюдава. Много е хубаво, че сега аз мога да бъда в тази позиция и да помагам на други хора.", споделя Winslet в американското сутришно шоу "Today".

Британката признава, че голяма част от успеха в кариерата си дължи на наградата "Оскар", която спечели през 2009-та за ролята си в "The Reader". Според нея това било като "отмъщение" за всички деца, които са я тормозили като малка.

"Тормозеха ме в училище, когато бях дете. За това, че съм пълничка, знаете как е. Освен това имаше момичета, които ми завиждаха, че играя в някои представления, а бях тинейджърка. Това е моето отмъщение - моята кариера, която е моето благословение. Имам здрави деца и щастлив живот. Бих искала да можеха да ме видят сега.", допълва още талантливата дама.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: