вторник, 20 септември 2016 г.

Margot Robbie: Технологиите ме влудяват!

Актрисата разкри, че предпочита да пише писма на хартия, отколкото да публикува постове в социалните мрежи. Тя призна, че дори не знае как да изпрати съобщение на някого в "Instagram". 
26-годишната красавицата, която стана популярна от ролите си в "The Wolf of Wall Street", "The Legend of Tarzan" и "Suicide Squad", е категорична, че новите технологии я натоварват.

Въпреки че доста от известните личности и хората на изкуството поддържат контакт с феновете си в социалните мрежи като "Twitter", "Facebook", "Instragram", дамата се описва като "old school" що се отнася до комуникациите.

За списание "Elle" тя заяви, че едва ли някога ще излезе на среща с непознат само след чат в интернет. "Не мисля, че някога бих била добре в кожата си да направя подобно нещо. Технологиите все още ме влудяват. Аз дори не знам как да изпратя директно съобщение на някого в "Instagram". Аз все още пиша писма. Изпращам истински благодарствени послания, не email-и дори и да съм в къщата на някой приятел. Аз съм доста "old school".", допълни Robbie.

Margot все пак има приятели, които са се запознали по интернет и е била очарована от развитието на отношенията им, искала е да знае всичко и да види профилите им, но тя самата не е склонна на подобна авантюра.

"Най-откаченото нещо се случи. Аз често го казвам в интервютата си. Намерихме една стара снимка на Debbie Harry и така тя стана вдъхновение за визията на Harley Quinn в "Suicide Squad". Мениджърите ми ми се обадиха и ме питаха дали искам картичка с автограф от певицата. Аз помислих, че се шегуват с мен. Два дни по-късно получих подаръка. Това е най-странното нещо, което притежавам.", споделя още блондинката.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: