петък, 24 февруари 2017 г.

Future пусна нов албум

Рапърът призна, че "HNDRXX" съдържа най-откровените и лични песни, които някога е писал. Той разкри, че дори в компилацията "Honest", която излезе през 2014-та , не е бил толкова искрен. 
33-годишният изпълнител издаде втори проект само седмица след LP-то "Future". По думите му в "HNDRXX" има парчета, в които засяга теми, които не иска да обсъжда занапред. 

Пред Zane Lowe и "Beats 1" рапърът сподели: ""HNDRXX" е супер личен. Когато беше време да издам "Honest" просто използвах заглавието. В него не съм бил откровен. Тук обаче съм. Говоря за всичко, за да мога да продължа и миналото да остане назад.".

Nayvadius DeMun Wilburn, както е истинското му име, вярва, че песента "My Collection" ще привлече повече вниманието на хората, отколкото той би желал. Въпреки това музикантът е горд, че се е завърнал към музиката и издаването на албуми и е развълнуван, че е дал материал на феновете. 

Американецът има четири деца от четири различни жени. Той има 2-годишен син Future Jr. от бившата си годеница Ciara, която в момента е бременна с второто си дете. Future разкри още, че отговорностите, които има като баща са му помогнали да редуцира работния си график. Това е причината през последните години да е пускал основно сингли и колаборации.

"Аз приемам моята позиция като доставчик, но също разбирам и ролята си на баща. Трябва да умея да позабавя темпото понякога и да оставя настрана ангажиментите си. Всеки иска да бъде най-добрият баща. Аз обаче не съм перфектен.", заяви още звездата.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: