понеделник, 20 февруари 2017 г.

Drake: Не разбирам Kanye West

Канадецът призна в свое интервю, че няма представа защо колегата му първо иска да работи с него след това го критикува публично. 
По време на гостуването си в "OVO Sound Radio" рапърът отговори на коментарите по негов адрес. Припомняме, че на турнето "Saint Pablo" миналата година Kanye обвини медийни шефове, че пускат прекалено много песните на Drake и DJ Khaled.

"Мисля, че всеки има своите си малки неща, които се случват. Не съм много сигурен на какво се позовава той през половината си време, защото в един момент бяхме в процес на запис на проект заедно, а в следващия публично говори глупости за мен и DJ Khaled и ни обвинява, че радиата ротират парчетата ни.", каза изпълнителят за "Beats 1".

Музикантът допълни, че след като чул тези приказки се дистанцирал. "Ако това наистина е така - не го разбирам какво се опитва да направи. През каквото и да преминава го приемам, но не уважавам и толерирам подобно поведение. Аз и Khaled сме добри хора. Не знам защо избра да се захване точно с нас.", заяви още учудено Aubrey Graham. 

30-годишният певец взе няколко "Grammy" за "Най-добра рап песен" и "Най-добро рап изпълнение" за "Hotline Bling", но разкри, че дори не ги е желал. Причината е, че песента според него не е в категорията и вярва, че е бил сред номинираните само заради цвета на кожата му. "Аз съм посочен като чернокож артист, очевидно съм рапър въпреки че "Hotline Bling" не е такъв стил. Те можеха да ме сложат само в тази категория, защото рапирах преди време и защото съм чернокож.", споделя Drake. Toй признa oще, че пише поп песни, защото иска да е като Michael Jackson. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: