вторник, 28 февруари 2017 г.

Жана посегнала към дрогата след побоя

Певицата гостува в предаването "Папараци", където открито заговори за проблемите си с наркотиците и причината да започне да ги употребява. Тя не помни кога за последно е прибягвала към тях. 
Изпълнителката изненада всички като обяви точната дата и година от стартирането на вредния си навик. Това се случило на 9-ти юли 2015-та - точно след побоя над нея. Жана призна, че е по-рано е пушела трева, но не е употребявала дрога. 

"На 8-ми юли ме пуснаха от полицията. На другият ден имах тежък концерт в Бургас. Беше нещо огромно и грандиозно, а аз не знаех къде се намирам. Емоцията ме беше връхлетяла. Получих шамари от медиите, близките ми. Всичко беше съвкупност от негативни емоции. Сбърках пътят.", сподели звездата пред Кристина Патрашкова. Бергендорф нямала сили да погледне хората в очите, а трябвало да излезе на сцена. 

Тя е влязла в "Big Brother" с идеята да загърби миналото. "Признах си го, защото исках младите да видят какво е да бъдеш артист, какво е да направиш грешка, какво е да се опитваш да промениш тази грешка и какво е да се бориш, да израснеш отново, защото аз наистина се загубих.", каза певицата.

В момента дамата, която отряза косата си за новият си клип заяви, че не посяга към наркотиците, но понякога пуши. На този етап тя посещава психоаналитик, който много й помага с разговори. "Не ме е срам. Въпросът е да задържа себе си, не го правя заради другите. Никога не съм се дрогирала с цел. Правех го, защото ме караше да си вярвам, повдигаше ми самочувствието. Мислех си, че ми помага. Излизах на сцената и бях силна. Даваше ми сила да си изпея песните. Ползвах ги като антидепресанти.", допълни победителката от "X Factor". Тя е категорична, че няма да позволи на сина си да употребява дрога един ден.

"Интересувам се за работата ми, детето ми, за мен и това да се чувствам добре и за всички хора, които съм пренебрегнала, когато съм била в това състояние. Загубих вяра в хората. Много малко личности са около мен в момента. Не съм влюбена в мъж. Влюбена съм в живота. Мъжете са мъже. Те не ме касаят и са последната дупка на кавала. Ако въобще има кавал. Винаги съм го правила много показно. Те не ме касаят като мъже. Аз търся приятели, не мъже.", разкри още Жана. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: