понеделник, 6 февруари 2017 г.

Missy Elliott: Забравих, че съм известна

Изпълнителката разкри, че води нормален начин на живот и често забравя, че е популярна, когато е навън и хората я заговарят. Missy не е издавала албум от 2005-та насам.
Въпреки че повече от 10 години певицата не е пускала компилация наскоро тя изненада феновете си с нов сингъл. Elliott призна, че не се мисли за звезда и се сеща, че е рап легенда, когато почитателите й я спрат и заговорят.

Една от най-обичаните дами в хип-хоп средите за всички времена си е партнирала с артисти като Janet Jackson, Faith Evans и "Little Mix". Това обаче по никакъв начин не повдига самочувствието й и води обикновен живот. Американката с удоволствие ходи до магазина да пазари и се наслаждава на собствената си компания в мола без да й е нужен антураж.

45-годишната носителка на пет награди "Grammy" разбира, че е известна единствено когато меломаните искат снимка или автограф. В интервю за "BBC Radio 6 Music" изпълнителката казва: "Смешно е. Отивам в хранителния магазин сама или в мола и хората ми викат: "Какво правиш тук сама?!". Тогава ми напомнят коя съм.".

Melissa, както е истинското й име, е била обсебена като млада от Кралят на попа. Тя се е вдъхновила от видеата на "Thriller" и "Billie Jean" докато работи по своите проекти. "Бях такова дете, което бягаше да се прибере вкъщи, за да гледа клипове на Michael Jackson. Трябваше да видя какво е ново е направил. Визуализацията е нещо голямо за мен. Обичам, когато хората могат да видят визуалното и артистичното. Аз просто правя това, което правя. Баба ми винаги ми казваше да бъда безстрашна и мисля, че така и стана.", допълва продуцентката.

През януари Missy реализира парчето "I'm Better", в което се включва и Lamb. Любопитното е, че тя помага в режисурата на видеото на Dave Meyers. Последният албум на рапърката излезе през 2005-та и се казваше "The Cookbook".



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: