вторник, 21 февруари 2017 г.

George Clooney: Бащинството ще е приключение

Актьорът е развълнуван, че ще става татко. Той призна, че да отглеждаш близнаци ще бъде истинско предизвикателство. Децата трябва да се родят през юни. 
Новината за бременността на Amal беше разкрита по-рано този месец от майката на Clooney - Nina и от близкият му приятел Matt Damon. Докато George беше във Франция този уикенд, за да получи почетната награда "Cesar" той участва в чат на "Rencontres de Cinema", където за първи път заговори за бащинството. "Ние сме наистина щастливи и развълнувани. Ще бъде приключение. Приемаме го с отворени ръце.", сподели артиста.

Той допълни, че приятелите му са много го подкрепяли и го увещавали, че бъде добър родител и ще се наслаждава на бащинството. Звездата си спомня за вечеря, по времето на която всички се умълчали, след което започнали да издават бебешки звуци и цялата маса избухнала в смях. 56-годишният актьор се пошегува, че се чувства малко по-добре, защото знае, че има и по-възрастни бащи от него. Така например френският му колега Jean-Paul Belmondo бил на 70, когато станал татко за четвърти път през 2003-та. 

За списание "Vogue" майката на американеца съобщила пола на бебета. "Ще има по едно от всеки пол. Момче и момиче. Това знам аз. Колко чудесно! Моят съпруг и аз сме изключително развълнувани", признава щастливата бъдеща баба.

Изданието "The insider" пише, че George е развълнуван, но и нервен от факта, че ще става баща. Според журналистите госпожа Clooney ще е страхотна майка, защото е интелигентна, нежна, забавна и грижовна. Тя не изглеждала на човек, който ще позволи на децата си да бъдат разглезени като повечето малчугани в Холивуд. 

Damon заяви: "Той знае, че имам четири деца, но му отвърнах, че не съм ги имал наведнъж. Не знам как се отглеждат близнаци. Тези безсънни нощи умножено по две?! Няма начин, но ще видим...". Именно Matt бил първият човек, който научил радостната вест. "Работихме миналата есен заедно, когато ме дръпна настрана и ми каза. Аз почти се разплаках. Бях толкова щастлив за него. Попитах в кой месец е Amal? И той каза: В осмата. Тогава му казах да не казва на никого. Казах му за правилото за 12-те седмици. След четири седмици го попитах дали са добре и той ми потвърди, че всичко е нормално.", каза още Matthew Paige.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: