петък, 5 октомври 2012 г.

Никол Шерцингер: Бях булимичка

Певицата е страдала от болестта, когато е била част от Pussycat Dolls. Тогава сама се е принуждавала да повръща насила всеки ден. 
Ако у нас все още някои известни личности не смеят да изкарат черните си ризи и пороци на показ, то в чужбина отдавна няма нищо срамно. Една от най-популярните изпълнителки в САЩ разкри, че е била булимичка. 

Никол насила се мъчила да повръща. Чувствала се самотна в групата, това е и причината манията й да стигне дотам. Тя споделя: росто се мразех. Наистина бях толкова отвратена от себе си и се чувствах толкова неудобно. Бях в група, но никога не съм се чувствала толкова самотна през живота си. Аз го правих всеки ден, години наред. Правих го всеки път, когато оставах сама за малко." Красавицата дори е имала мехури и белези по ръцете си. 

В предаването "VH1 Behind the Music" тя признава за проблема си за първи път. Никога не е искала да бъде жертва, не е желала и семейството й да чуе подобни неща по нейн адрес, тъй като биха били съкрушени. 

34-годишната звезда допълва: "Предполагам, че е пристрастеност, нали? Никога не съм се дрогирала, но правех неща със себе си, които са тип зависимост. Слезеш от сцената, където си бил на високо, оставаш сам в стаята си и почваш да правиш какво ли не. Наранявах себе си и това доведе до моята пристрастеност.''
 
Въпросния епизод ще бъде излъчен на 7 октомври в Америка, като зрителите ще видят, че дамата е посещавала курсове, за да може да се излекува. 



                                                                                     Снимка - http://www.google.bg/

Няма коментари: