вторник, 2 април 2013 г.

Спенс: BG Hip Hop Awards 2013 не бяха обективни

Рапърът е изключително разочарован от първите награди за български хип-хоп. По неговите думи събитието е било най-смешното в историята на космоса.
Организаторите са поискали церемонията да бъде коментирана след провеждането й, а не преди това. Близо два месеца по-късно един от първите рапъри у нас си позволява да изкаже мнението си по повод проявата. 

"Нека те да си коментират наградите, след като ги проведоха - дали са били О.К. дали са били доволни от себе си в избора си на победители дали тези победители са достойни най-малко обективни ли са резултатите от тези награди.", заяви Спенс пред "Music Space TV".

След събитието той е написал статия за сайта Avtora.com, където музиканта изразява позицията си като гражданин дори е критикувал самия себе си. "Коментирал съм всички категории една по една. Има доста скандални резултати, но не искам да се връщам на самите награди. По-голям цирк и по-голям смях хората не са гледали, аз не съм гледал. Това за мене са най-смешните хип-хоп награди в историята на космоса.", допълни гневния рапър. 

Според него не е възможно човек, който е записвал песен с него преди десет години, да получи отличие за дебют. За меломаните ще уточним, че Бобо спечели приз за колаборацията с Графа "Дим да ме няма". "Половината от артистите, които са участвали ми казаха, че по-голям смях от тези награди не е имало.", разкрива още Станислав Найденов.



Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: