петък, 12 април 2013 г.

Гуинет Полтроу: Няма да си сложа ботокс отново

Актрисата споделя, че предпочита визията й да е по-естествена и не иска да прилича на Джоан Ривърс.  
77-годишната Ривърс описва себе си като “наркоман на пластичната хирургия”. Тя казва: “Имам мания по своята собствена красота. Аз просто не мога  да си позволя да не харесвам отражението си в огледалото. Аз правя всичко възможно да запазя в себе си всичко, дадено ми от природата и да го подобрявам с козметика и други средства“.

Гуинет Полтроу пък разкрива пред сп. "Harper's Bazaar", че един от големите й страхове са именно пластичните операции. Актрисата споделя следното: ероятно съм опитала всичко. Бих се страхувала да мина под ножа, но знаете ли, говорите с мен, когато съм на 50. Тогава може и да пробвам нещо. Никога обаче няма да си сложа ботокс отново, защото изглеждах откачено. Приличах на Джоан Ривърс."

Интересно е и отношението на блондинката към критиците и тези, които я критикуват за външния й вид. Жената на Крис Мартин не е криела, че е близка с Бионсе и съпруга й. Това, което е научила от рапъра е точно да не обръща внимание на чуждото мнение. 

"Аз не се страхувам толкова, колкото преди, защото научих много за това да не ме интересува какво непознатите мислят за мен. Много е освобождаващо. Научих много от Jay - Shawn Carter - Z, защото подхода му към живота е много безгрижен.", допълва още звездата. 



Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: