петък, 19 април 2013 г.

Jude Law никога не е пробвал наркотици

Актьорът не е вземал дори лекарства, които лекарите са му предписвали. Майка му била против и болкоуспокояващите.
Ако в наши дни всяка втора притеснена майка дава какви ли не хапчета на ревящите й деца, то майката на Джъд Лоу му забранявала дори като младеж да взема лекарства. Той например никога не е пил хапче за глава, защото тя вярвала в здравословния начин на живот.

40-годишната звезда, която участва в новия проект на Стивън Содърбърг "Странични ефекти", влиза в ролята на психиатър, който предписва опасно ново лекарство. На въпрос дали той някога е приемал психотропни лекарства, артиста отговаря следното: ''Не. Израснал съм в семейство, в което не съм взимал таблетки против главоболие. Майка ми беше педант по отношение на здравето. През 70-те години това беше много популярно - да не ядеш това или онова, да не гледаш телевизия много. Имаше неприязън и към болкоуспокояващите."

Въпреки строгото британско възпитание, което е получил актьора е доволен, че именно то е помогнало да се противи на зависимостите и най-вече на наркотиците.

Той допълня в интервю за вестник "Frankfurter Allgemeine": ''Моето семейство има отношението на северна Англия - не се оплаква, защото ще се оправи. Ако ти е студено, ще си сложиш пуловер. Ако си наранен, ще се изправиш отново на крака. Те ме обичат много. В Англия наричаме това "трудна любов". Аз просто съм нямал връзка с медицината до този момент и стискам палци. Явно съм късметлия, че не съм се нуждаел от емоционална или психическа помощ."


Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: