понеделник, 22 април 2013 г.

Арестуваха Рийз Уидърспун

В началото на уикенда актрисата е била арестувана след като имала разправия с органите на реда. За днес е насрочено съдебно заседание по този повод.
Звездата пътувала с автомобила си, който е бил управляван от съпруга й. В ранните часове на 19 април обаче полицай ги спира в Атланта, Джорджия, за да им направи забележка, че се движат в неправилната лента. 

Според полицейския доклад дамата тръгнала да спори с офицера и да поставя под съмнение дали предупреждението му било уместно. 

Сайтът Variety.com публикува част от доклада, в който се пише следното: "г-жа Уидърспуун попита: "Знаете ли името ми?" Аз отговорих: "Не, не ми трябва да знам името Ви точно сега". Г-жа Уидърспуун заяви: "Вие сте на път да разберете коя съм аз. Вас ще те дават по новините." Отговорих на г-жа Уидърспуун, че няма проблем.".

Впоследствие актрисата е била арестувана по обвинен в нарушаване на обществения ред.
На Джим Тот му е бил съставен акт за шофиране в нетрезво състояние. Двамата били за кратко в затвора, след което са били освободен под гаранция.



Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: