сряда, 21 август 2013 г.

Дженифър Анистън има фобия от летене

Това призна лично тя в британско токшоу. Независимо колко пиета е изпила преди полет, всеки път актрисата се вцепенявала от страх.
44-годишната дама я обхваща луда паника като знае какво я очаква. Въпреки че пие алкохол преди да се качи на самолет, той не е достатъчно силен, за да облекчи поне малко емоцията. 

В интервю за предаването "Lorraine" актрисата разкрива, че най-големият й страх е именно летенето. Тя допълва: "Летенето, определено. Колкото и голямо питие да изпия, не е достатъчно, за да помогне. Всъщност намерих друг ключ."

Зрителите разбраха, че красавицата разчита на шегите на годеника й. Те са нещото, което й дават упора. Джъстин Теру я кара да се смее много и по този начин тя забравя за миг за фобията си. 

Блондинката призна още, че обича да събира хората заедно. Тя обясни следното: "Аз съм много добра в това да сплотявам хората. Аз съм като алхимик. Обичам да запознавам познатите ми с други хора. Моя приятелка каза онзи ден, че е срещнала толкова прекрасни личности и то покрай мен. Аз съм късметлийка, защото обединявам хора от различни краища."
 

Макар в последната комедия "We're the Millers" Дженифър да влиза в ролята на стриптизьорка, не крие, че е била шокирана, когато за първи път посещава стриптийз клуб. Тогава е била едва на 20 години.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: