четвъртък, 17 февруари 2011 г.

"Music quiz" - бр. 14 - Ивелин Атанасов


Той свири на пиано от 5 годишна възраст. Завършил е НУИ „Проф. В. Стоянов” в Русе, специалност „Класическо пиано”, след което се мести да следва в София, специалност „Педагогика”. През това време свири с много банди, някои от тях известни, като: Латинопартизани, Ahead, Fint, StudioX, VDV, Next5 и други. След като завърва образованието си заминава за Норвегия, където свирикато пианист по барове. Две години по-късно започва работа с Дует „Мания” в БГ, след което заминават заедно за Корея (Сеул). Там той печели зелена карта за Щатите. В момента е от три години в Ню Йорк. Там свири с няколко различни по стил банди - rock, gospel, r&b и jazz. Предстои му път към Л.А. (California). Той е музиканта Ивелин Атанасов – Иво.
1. Какво е музиката за теб?
    Иво: Скоро гледах една рекламата, която гласеше: MUSIC IS LIFE IS MUSIC. Напълно се съгласявам с това :)) 

2. Защо избра точно пианото?
    Иво: За пианото получих "жокер от приятел" (смее се). Всъщност като малък много обичах барабаните (то повечето деца ги обожават), но баща ми беше и все още е по-далновиден човек от мен и е преценил, че като пианист няма да съм зависим от други музиканти и ще мога да работя дори и сам, както съм и правил, но да си призная е по-скучно

3. Кой музикален стил смяташ, че описва най-добре характера ти?

 Иво: В по-голямата част от ежедневието ми съм хипер (както казват в Щатите - превъзбуден)

Добре ми пасва енергичната музика - без значение от стила, който се влияе от настроението ми.

4. Какво е необходимо според теб на един човек, за да бъде „успешен” музикант?
       Иво: 3 неща – първото е 1% талант и 99% труд, второто е "лакти" (в смисъл на борбеност) и третото е късмет. 

    5. Ти си свирил с много известни музиканти в страната ни. Защо обаче избра да твориш извън нея? 

     Иво: Аз съм авантюрист, обичам предизвикателствата. 
    6. Занимаваш се с музика в САЩ. Какво научи от работата си там? Какво може да посъветваш колегите си в България?
            Иво: Като цяло музикантите в Щатите са по-смирени и се работи по-лесно така. В БГ имаме неконтрулирано его...все пак Българи-Варвари :))

        7. Би ли се върнал за постоянно- да живееш и да твориш тук? Защо?
            Иво: Да, защо не? Като всеки човек, минавам през различни етапи в живота си - не знам къде ще бъде следващия. :) 

        8. Оптимист, реалист или песимист си относно бъдещето на музикалното изкуство у нас? 

            Иво: Нещо средно между оптимист и реалист, а реалист в случая граничи повече с песимист.

        9. Как ви довършил изречението: „Импулс е....”?
            Иво: „Импулс е...блогът ти.” :)) 

        10. За информация на феновете:

        www.myspace.com/danivo

        www.facebook.com/ivelin.atanasov


                 Снимки - личен архив - Ивелин Атанасов

                Няма коментари: