понеделник, 5 ноември 2012 г.

Роби Уилямс: Опитвал съм хероин

Певецът си призна, че е опитвал хероин веднъж. Освен това той не крие, че винаги е бил изкушаван да взема наркотици. 
Изпълнителят, който е бил не един път в клиника за борба с пристрастяването към наркотиците и алкохола, разкри, че има една част от него, която е "жадна" за опасни наркотици и никога няма изцяло да се остави на поривите си.

Той казва: "Всичко, което съм искал води до пристрастяване и разрушение. Зависимостта от най-опасното, не е чуждо за мен. То е модерно. Винаги е имало частица от мен, която е мечтала да живее в свой измислен свят. Опитвал съм хероин веднъж и не съм се пристрастявал, но все още има нещо в мен, което ме кара да съм луд по него", споделя Роби пред в-к "Sun".

Британецът, който наскоро стана и баща, знае, че има слабост към дрогата, но трябва да стои настрана от кокаина, тъй като той не му влияе добре. По неговите думи, когато е пробвал да си инжектира кока, ръката му била изтръпнала, а сърцето му почти спряло.

Уилямс се притеснява от бащинството и през цялото време на бремеността на жена си и до ден днешен, не е сигурен дали ще се справи с предизвикателството. Не знаел дали е достатъчно зрял за подобна крачка, но в крайна сметка осъзнал, че той самия е все още едно голямо дете. 



Снимка - http://www.google.bg/

Няма коментари: