петък, 29 март 2013 г.

Дженифър Лоурънс не понася високи токчета

Актрисата, която беше обявена за най-стилна облечена звезда на наградите "Оскар" призна, че има проблеми с високите токчета.
Младата дама се пошегува, че е като "човекоядец", когато й се налага да е на висок ток. Чувствала се доста неудобно и предпочитала да носи равни, всекидневни обувки. 

Тя каза пред сп. "Fabulous" следното: "Когато съм на високи токчета се чувствам като чудовище. Не мога да ходя, не ми е комфортно."

Актрисата признава, че като е с висок ток се чувства "твърде облечена". Ставала прекалено висока, колкото баскетболист например, мислила, че всички погледи били насочени към нея и всички искали да я питат "Къде е топката?".

Красавицата разкри, че когато трябва да бъде в строг тоалет се страхува досущ като кученце.

"Това не е моята зона на комфорт. Аз принадлежа на киното, когато правя филми съм наистина щастлива. Това е мястото, където се чувствам като у дома си. Когато ме сложат на червения килим или на сцената, ставам
чихуахуа.''



Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: