понеделник, 4 март 2013 г.

SkilleR със самостоятелен сингъл

Най-добрият ни роден бийтбоксер издаде първия си солов проект. В него има над 70 звуци, който са направени изцяло от бийтбокс.
Музиката, инструментала и текста са дело на SkilleR. Той признава пред камерите на "Music Space TV", че искрено се забавлявал докато е работил по парчето въпреки че се е изисквало не малко време за това. 

"За едно" съдържа само авторски звуци, а освен ритама в него се включва и текст. Някои фенове коментират, че изпълнителят е можел да прави качествена комерсиална музика. 

"Всичко съм си правил аз. Не съм такъв изпълнител, който ще си позволи някой да му напише текста, да ми сложи някакви думи в устата още по-малко звуци. За мен беше удоволствие да си направя всичко сам.", допълва още бийтбоксер номер едно у нас. 

Режисьор на видеото е известния Bashmotion. Негова била и идеята в клипа певеца да влезе в образа на химик, а край него да има много колби, пушак и специални ефекти. 

Тук можете да гледате въпросния проект, като се очаква през май да е готов и втория самостоятелен  сингъл на SkilleR : http://www.youtube.com/.


Снимка -  https://www.google.bg/

Няма коментари: