четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Уил Смит обмисля завръщане към музиката

След 10-годишно прекъсване актьорът иска да се завърне на музикалната сцена. Той работи заедно с Kanye West, който ще му помогне за възраждането на кариерата му на изпълнител. 
46-годишният артист още през 2013-та влиза в студио с рапъра и работят по нови проекти. Любопитен е факта, че Уил проявява желание да се завърне към музиката, след като сина му Jaden и дъщеря му Willow постигнаха добри успехи в бранша.

Вчера в Лондон бе официалната премиера на последната лента с негово участие "Focus". Именно там Смит призна: "Бях в студиото с Kanye. Проучвам нещата. Не съм много сигурен какво ще правя, но обмислям вариант да се завърна към музиката.".

През 2005-та излезе "Lost and Found". От тогава насам американецът не е издавал нова песен. Едни от най-обичаните му хитове са "Gettin' Jiggy Wit It", "Summertime", "The Fresh Prince of Bel Air" и разбира се "Men in Black". 

Почивката от музикалната индустрия е донесла на звездата позитиви. Тя е успяла да създаде нови песни, които се надяваме скоро да имаме възможност да чуем. Актьорът разкри:"В творчески процес съм. Синът ми ми казва да напиша нещата, които не ми харесват. Не мога да пиша и да спра, трябва да продължа и да ги издам. Никога не съм работел по този начин, но мисля да пробвам.".




Снимка - https://www.google.bg

Няма коментари: