четвъртък, 5 февруари 2015 г.

Wiz Khalifa: Amber настройва сина ни против мен

Рапърът е разгневен, че бившата му съпруга говори против него пред сина им. По думите на музикантът Rose казва на детето, че тя прави всичко по-добре. 
27-годишният изпълнител, който се раздели с Amber през септември миналата година по обвинения, че й е изневерил, я нарече "задръстено създание". Причината за това, е че майката на детето му правела всичко възможно да го скара с него.

Wiz публикува пост в туитър, след който получи коментар от фен със съвет да си върне обратно любимата. Рапърът видимо ядосан отговори с: "Не, благодаря.". Постът, който предизвика меломаните гласеше следното: "Жена, която прави всичко, за да скара сина с баща му е задръстено създание. Погледнете моето момче, всичко е наред. Това е единственото нещо, което може да ме изкара от равновесие. Гадно е, когато хората се опитват да го използват срещу вас. От вас зависи как ще реагирате и дали и до колко ще се владеете.".

Cameron Jibril Thomaz, както е истинското име на Khalifa, призна, че винаги когато види 2- годишния Sebastian се чувства добре. "Докато той си играе и се усмихва съм супер. Не мога да бъда по-щастлив от момента, в който виждам това грейнало лице.", споделя още таткото. 

31-годишната блондинка е категорична, че сина й е основният й приоритет в живота и на този етап не е готова да излиза с друг мъж. "В момента съм фокусирана върху сина и работата ми. Нямам време за мъже. Развеждам се и на практика съм необвързана, но не съм готова за това все още.", казва Rose, която не спира да изненадва всички с провокативните си снимки и действия. Наскоро тя качи в "Instagram" фотоси по доста изрязани бански и дори засенчи голата сесия на Kim Kardashian за списанията "Love" и "Paper". Двете дами се борят коя ще покаже повече плът и определено освен пари печелят и доста критики от страна на много родители по целия свят.



Снимка - https://www.google.bg

Няма коментари: