сряда, 11 февруари 2015 г.

Ed Sheeran: Сърцето ми е във Великобритания

Музикантът призна, че не иска да живее в друга страна освен Обединеното кралство. Причината за това е, че ще му липсват много семейството и приятелите. 
Въпреки че Ed постигна голям успех с албума си "Х" в Америка не желае да се измести там за постоянно. 23-годишният музикант е щастлив британец и не иска да живее в друга държава. 

Sheeran не крие, че голяма част от времето си го прекарва в турнета и все по-рядко се прибира в дома си във Великобритания. Той разкри пред вестник "Daily Star": "Не искам да живея никъде другаде. Само във Великобритания. Би било хубаво да имам жилище за ваканции и да имам собственост някъде по света, но в Англия са моите близки и приятели и не искам да живея другаде. Не съм живял никъде за по-дълго време, имам къщи, в които бих пребивавал в случай, че не работя.".

Основната причина поради която изпълнителят иска да остане в родната си страна са приятелите и роднините му. Той разчита много на подкрепата и съветите им, защото го познават отдавна. 

"Аз живях в Nashville за кратко. Там много хора отиват да пият и да свирят. Няма загубен ден. Мога да седна с приятелите ми от Suffolk и да си се оплакваме и ще сме добре така. Моите съученици ще ми дадат съвети, защото ме познават от 15-20 години.", обяснява младия талант. 

Певецът свири на наградите "Grammy" и почете Stevie Wonder като направи дуетно парче с Beyoncе в Л.А. миналата седмица. В края на февруари Ed ще се завърне във Великобритания за "BRIT Awards" 2015.



Снимка - https://www.google.bg

Няма коментари: