вторник, 11 октомври 2016 г.

Kelly Clarkson: Ще умра ако забременея отново

Певицата разкри, че е имала много проблеми пo време на двете си бременности. Тя е категорична, че не желае да има повече деца и дори е взела мерки, за да е сигурна, че това няма да се случи.
Дамата роди момче по-рано тази година, но както знаете от години се бори с излишните си килограми. Тя умолявала съпруга си да си направи вазектомия, за да е спокойна, че няма да забременее за пореден път.

"Всички се учудват, но докато бях бременна ние със съпруга ми стигнахме до решението, че той ще се подложи на подобна операция. Ние имаме страхотни деца, но аз имах ужасни бременности. Бих умряла ако забременея отново. Беше ужасно.", сподели изпълнителката пред "Access Hollywood Live". 

Тя дори не се оплака, че сутрин й ставало лошо и й се гадело, че била уморена или че е имала болки в гърба. Kelly се борила с това да стане майка. "Гаденето е за слаби хора. Това беше все едно си в болница. Беше гадно. Имах труден период. Връщах се от болницата дехидратирана и ако някой дойдеше в нас щеше да ме види на системи.", допълва певицата.

Блондинката е благодарна за малчуганите си, но за първи път заговори открито за интервенцията на Brandon Blackstock преди седмица. Тогава тя призна на Jenny MCCarthy за радио "SiriusXM" следното: "Това никога повече няма да ми се случи. Ако нещо стане ще е чудо от Бога. Аз буквално казах на акушер-гинеколога си, че ако забременея отново ще я намеря! Магазинът е затворен. Нещата са извадени и не може да се случи. Приключихме.".

Clarkson има дъщеря на две годинки и син на няколко месеца. Тя е и доведена майка на двете деца на мениджъра от предишния му брак.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: