понеделник, 31 октомври 2016 г.

Jennifer Lawrence: Jodie Foster трябва да стане президент!

Младата дама счита, че колежката й притежава всички качества да е следващият държавен глава на САЩ. По думите й, тя е смела жена и би се справила с предизвикателството.
26-годишната блондинка е категорична, че ако Foster се яви на избори, тя би гласувала за нея. Това стана ясно при връчването на отличието за цялостен принос на Jodie по време на "Britannia Awards" в Л.А. този уикенд.

53-годишната актриса си тръгна с приза "Stanley Kubrick" за отличните си постижения. Lawrence пък смъкна гарда и заяви: "Бях късметлийка, че участвах във филм, където тя е режисьор. Проектът се казваше "The Beaver". В лентата се появява и Mel Gibson, който влиза в ролята на човек, който си говори си с бобър. "Stanley Kubrick е един от най-великите визионери на всички времена. Той е казал: "Ако може да бъде написано или помислено, то може да бъде и филмирано.". Дори и той не е режисирал "леки жени" във филм с кукла за ръка.", каза Jennifer, след което публиката избухна в смях.

Красавицата представи колежката си и тя излезе на сцената да вземе своята награда. "Моля посрещнете моята кандидатура за следващ президент на САЩ.", пошегува се американката. "Бях нова в индустрията и бях уплашена от славата и не исках тя да ме превърне в чудовище. Но когато гледам Jodie - умна, твърда, рационална, която уважава всички около себе си и никога не е фалшива - си казвам, че има надежда. Виждам смела жена в стряскащо място. Напомня ми на жена, която престъпва границите и започва да режисира дори когато все още не е прието жени да правят подобно нещо.", сподели още развълнуваната млада актриса.

Foster, която беше придружена от съпругата си Alexandra Hedison, грабвайки статуетката каза: "Мога да погледна жена си и да кажа, че това е, което искам да правя, за да се прехранвам. Благодаря ти, че ми позволи да се боря. Това е само началото.".

Сред присъстващите на събитието бяха още Ricky Gervais, Felicity Jones, Ewan MCGregor и Samuel L. Jackson. Последният спечели наградата "Albert R. Broccoli", която се дава за принос в областта на забавленията. Samuel призна: "Късметлия съм. Продължавам да работя. Холивуд ме намери във време, когато трябваше да ме открие някой. Това е една невероятна разходка в живота.".




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: