четвъртък, 6 октомври 2016 г.

Victoria: Сьомгата поддържа кожата ми здрава

Госпожа Beckham разкри тайната на здрава си кожа. Преди години тя имала дерматологичен проблем, но специалисти я посъветвали да яде риба всеки ден.
42-годишната дама призна, че не винаги е имала перфектна кожа. Нейният дерматолог я съветвал да яде омазнена риба един път на ден. Въпреки че била скептична Victoria все пак пробвала и останала изненадана от резултата.

Пред списание "The Edit" брюнетката сподели: "Аз бях свикнала да имам доста проблемна кожа и дерматолозите ме съветваха да ям сьомга всеки ден. Те ме караха да я консумирам за закуска, обяд и вечеря.".

Beckham не се срамува от модните гафове, които е правела през годините. "Правила съм толкова модни грешки, но всъщност не гледам на тях като такива. Смея им се понякога, но не ме е срам, че съм обличала тези дрехи.", коментира още дизайнера.

Една от най-недопустимите й грешки са токчетата "Louboutin" докато е била бременна. "Мислех, че е нормално да носиш гумен костюм на жената котка. Когато бях бременна с Romeo се разхождах в "Disneyland" с обувките на "Christian Louboutin", а тогава бях в деветия месец.", заявява красавицата.

Госпожа Пош e сигурна, че не би била толкова известна и не би била това, което е ако е нямала подкрепата на съпруга си. "Направих всичко заради David. Той е толкова подкрепящ съпруг и ме вдъхновява толкова много. Неговата толерантност е уникална. Той е най-невероятният съпруг и всеотдаен баща.", категорична е бившата спайска.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: