вторник, 7 март 2017 г.

Любо Киров готви нов албум

Въпреки че от ученик се занимава с музика и близо 15 години е популярен на българската сцена той издаде дебютният си албум едва преди година. В момента певецът готви нов такъв, който е придружен с грандиозен концерт и турне.
"Има ли цветя?" стана хит през 2001-ва година. Тогава Любо е вокалист на група "Те". От него момент нататък той е разпознаваем за меломаните. 

Изпълнителят свири от 16-годишен в различни банди. "Свирих на барабани, по-късно пропях. Спомням си, че съм искал да бъда това, което съм сега. Не съм вярвал, че ще успея да стана фронтмен. Винаги съм мислел, че ще бъда част от някоя група. Всъщност детската ми мечта беше да стана като Michael Jackson.", призна той в предаването "Преди обед".

Любопитното е, че първите изяви на таланта са в стил метал. "В средата на 80-те години rock and roll-a беше най-модерното звучене. Както например сега е hip-hop-a за младите хора. Ние слушахме всички видове рок банди и даже heavy metal. Смятахме, че това е най-якото. Тайно се криех да слушам Michael Jackson, защото ако приятелите ми научеха щях да съм предател.", разкри още звездата. Киров никога не е ходил на уроци по барабани или пеене и сам се е учил на всичко. Той препоръчва обаче на новобранците да потърсят педагог, за да им се случат по-бързо нещата. 

"Благодарен съм, че успях да се разгранича от този модел на мислене, че в България нищо не може да стане. Всичко става. Въпросът е да не мрънкаш безпочвено. В тази страна е лукс да работиш това, което харесваш най-много. Аз се смятам за успешен в тази посока.", допълни плевенчанина.

Той припомни, че направи концерт в НДК миналата година и разпродал всички билети. На 10-ти ноември тази година ще реализира нов подобен спектакъл. "Мисля да го правя по-често. Преди си мечтаехме за такива концерти - не за клубове, малки места и частни партита, а за големи концерти. Избутахме този момент. Той дойде и аз го правя.", категоричен е Любо. Освен това през лятото се очаква да гостува в летните театри на Варна и Бургас. 



Снимка - https://www.facebook.com/

Няма коментари: