четвъртък, 9 март 2017 г.

Naomi Campbell не се влияе от критиката

Моделът разкри, че не обръща внимание на нападките по нейн адрес. През годините се е научила да игнорира негативизмът и дори в момента не чете коментари за себе си в интернет.
46-годишната красавица е една от най-сниманите жени в света. Разбира се, това не винаги се харесва на модните критици. Naomie обаче щади нервите и времето си и не се задълбочава в хорското мнение.

Дамата призна пред списание "People" следното: "Аз не чета коментари онлайн, подминавам ги, защото никой не е наясно през какво преминавам. Искам да кажа, че когато качвам малко килограми или пък ги свалям никога не ме е интересувало какво ще кажат за мен. Никой не може да каже нещо, което да ме засегне и да ме накара да се почувствам зле. Мисля, че това е доста деликатна тема и може да нараниш някого наистина дълбоко дори без да знаеш. Затова хората не трябва да го правят, наистина не трябва.".

Campbell допълни, че се радва да вижда дъщерите на колегите си да влизат в модната индустрия. "Обичам да виждам дъщери! Мисля, че Kaia Gerber е зашеметяваща. Дъщерята на Cindy Crawford е наистина страхотна. Също и момичето на Iman е невероятна.", сподели още британката за изданието.

Наскоро моделът отрече слуховете, че има вражда между нея и Rihanna. Спекулациите се появиха понеже Noami не последвала певицата в социалните мрежи. Пред Andy Cohen и предаването му "Watch What Happens Live" тя заяви, че всичко между двете е нормално. "Аз съм актриса сега, Andy. Нямам говеждо.", каза в интервюто си звездата.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: