сряда, 15 март 2017 г.

Сашо Кадиев: Не изпадам в депресии

Актьорът призна, че не е човек, който се отчайва. Когато баща му починал, той се затворил за седмица у дома, след което продължил със старият си начин на живот.
В предаването "Търси се" синът на Катето Евро разкри, че опитал да последва съвета на покойният си татко. Малко преди да си отиде понеже бил болен от рак той му казал да наведе глава и да го прежали. Именно това се постарал да направи Кадиев. "Липсва ми. Аз много разчитах на него. Той беше много умен. Каквото и да го питам знаеше отговора за всичко. Винаги ми даваше точните съвети. Никога не ме е подвел.", сподели водещият на "Преди обед".

Той допълни, че първите дни след погребението е стоял вкъщи с майка си, но не е човек, който се затваря. "Аз не изпадам в депресии. Не се отчайвам. Приех случилото се, както той ми каза. Приех го, както той знаеше как трябва да бъде преживяно такова нещо. Най-тежките неща в живота май се преживяват много просто - ако човек има нагласата за това.", заяви Сашо.

На този етап актьорът има над 20 постановки на месец, пътува много из страната, отделно се занимава с телевизия. Може би точно този стрес и интензивен начин на живот го изкарват извън релси. Той не крие, че е станал арогантен и груб към близките си, защото е изнервен от живота. "Не знам защо съм толкова груб с майка. Истината е, че се държа отвратително понякога. Не се чувствам много виновен в момента, защото имам чувството, че майка ми ми е длъжна. Имам чувството, че тя е длъжна да прави всичко най-хубаво за мен.", каза още звездата от екрана на "Би Ти Ви".

33-годишният младеж все още е запален по игрите и денонощно може да играе пред компютъра. След като завършил гимназията в продължение на две години не правел нищо друго освен да прекарва часове наред с виртуалните си приятели. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: