вторник, 21 март 2017 г.

Ellen Degeneres приета по спешност в болница

Водещата съобщи лично в ефир, че през изминалият уикенд й се наложило да бъде откарана в спешното отделение. Причината била изкълчване на безименния й пръст.
59-годишната дама изненада зрителите си с една неприятна ситуация. Типично в нейн стил обаче Ellen обърна всичко на майтап. Тя изпила две чаши вино, след което паднала върху врата.

Преди ден блондинката разказа историята в "The Ellen DeGeneres Show" минути преди Claire Danes да се присъедини в компанията й. "Искам нещо да ви покажа. Намира се точно тук. Можете ли да видите? Счупих си пръста. Знам какво си мислите "Как може да си водеща на шоу без да имаш връх на безименния си пръст?". Няма да позволя на това нещо да ме пречупи.", заяви американката. Тя допълни: "Ще ви кажа какво се случи. Знаете как е при гимнастиката, когато държите обръча с една ръка и трябва равномерно да се разпънете между всичките си пръсти. Е, аз изпих две чаши вино и паднах върху врата.".

Degeneres и съпругата й Portia De Rossi се връщали след вечеря навън и трябвало да се разходят пред входната врата, след което станала злополуката. "Върнахме се у дома след парти и бяхме почти на входа. Кучетата бяха много развълнувани да ни видят и аз хванах ръба на най-горното стъпало. Бях на крачка от вратата и паднах. Тогава направих нещо с пръста си. Знаех, че нещо не е наред. В началото си казах, че не е кой знае какво и че Obamacare ще покрие всичко. Portia ме закара до болницата, в спешното отделение. Когато отидох там рецепционистът имаше много документи за мен, които трябваше да подпиша - снимка за племенника й, тениска за... Не, те бяха чудесни. UCLA, благодаря ви! Има много хора, на които трябва да благодаря, но Tammy, благодаря! Tammy беше моята медицинска сестра, която се грижеше за мен. Те ми направиха рентгенова снимка, която показа, че не съм го счупила, но съм го изкълчила. Така го наричат, но това е неправилен термин, защото аз знаех къде се беше заврял. Беше на неправилно място.", каза още актрисата.

Ellen сподели: "Знаете ли какво правят, когато си изкълчиш пръста? Много е технично. Просто го връщат на мястото му.". Тя почувствала такава болка, че Tammy й предложила болкоуспокоително, което с удоволствие приела. "Тя ми каза, че ще почувствам убождане, а после изгаряне. Имаше изгаряне, което вървеше с ругатни какво по дяволите стана. Казах всички псувни, които може да се сетите. Всъщност измислих три нови думи.", призна още телевизионната водеща.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: